2023 |
ŞEFİKA NAZAN YAVUZCAN |
ÖĞRETMENLERİN DENETİME İLİŞKİN TUTUMLARININ MESLEKİ GELİŞİM ÖZ YETERLİKLERİNE ETKİSİ. |
2022 |
ÖZGE ŞİMŞEK |
Öğretmenlerin örgütsel stres ile işe yabancılaşma düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2022 |
HALİL TANIR |
ORTAOKULLARDA ÖĞRETMENLERİN OKUL KÜLTÜRÜ VE OKUL SAĞLIĞI ALGILARI İLE GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
2022 |
HAMİT ÇERAY |
Proje Okullarında Görevli Öğretmenlere Göre Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
2022 |
ÖMER ARICI |
Öğretmenlerin Eğitime İnanmaları İle Mesleğe Adanmışlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. |
2021 |
GİRAY YÜCEL |
Öğretmenlerin enneagram kişilik tipleriyle mesleki doyuma dair görüşlerinin karşılaştırılması |
2021 |
AHMED YASİN IŞIK |
Aday Öğretmenlerin Okullarında Maruz Kaldıkları Mobbing'e İlişkin Algıları (Gaziantep İli Örneği) |
2021 |
SEÇKİN ÇELİKER |
Öğretmenlerin örgütsel bağlılık algıları ile etkili okul arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2021 |
ABDULVAHAP DERTLİ |
Türkiye, Rusya, Kanada eğitim sistemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi |
2021 |
RUKİYE ÇOŞKUN |
KADIN ÖĞRETMENLERİN CAM TAVAN ALGILARININ ÖRGÜTSEL SİNİZM ÜZERİNE ETKİSİ |
2021 |
HASAN GÜMÜŞ |
Öğretmenlerin Kendilerini Mental İyi Oluş Bakımından Değerlendirmelerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine Etkisinin İncelenmesi |
2021 |
DİLŞAD PAKSOY |
Öğretmenlerin eğitime inanmaları ile örgütsel özdeşleşme algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Kahramanmaraş ili örneği) |
2020 |
İBRAHİM AVCI |
Öğretmenlerin öz yeterlik inançları ile iş doyumları arasındaki ilişki |
2020 |
SÜLEYMAN ERSOY |
Öğretmenlerin okul yöneticilerinin kullandıkları örgütsel güç kaynaklarına ilişkin algıları ile örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki |
2019 |
OZAN SALKIN |
Öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile örgütsel sessizlik algıları arasındaki ilişki |
2019 |
GÜLSÜM ASARKAYA |
Öğretim elemanlarının stresle baş etme stratejileri ile mesleki motivasyonları arasındaki ilişki |
2019 |
MUSTAFA ERMEYDAN |
Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin liderlik stilleriyle algılanan okul etkililiği arasındaki ilişki |
2018 |
ALİ MAZI |
Öğretmenlerin çokkültürlülük algılarının incelenmesi: Hatay ili örneği |
2018 |
SEVİM SİVİK |
Öğretmenlerin örgütsel adanmışlıkları ile lider-üye etkileşimi ve motivasyonel dil kullanımı arasındaki ilişki |
2018 |
MİRAY ÖZSU |
Ortaokul İngilizce sınav sorularında resim kullanımının öğrenci başarısına etkisi |
2018 |
GÜLSEDA KİRİŞCİ |
Eğitim yöneticilerinin cam tavan sendromuna ilişkin görüşleri |
2018 |
ABDULLAH ÇEVİK |
Okul yöneticilerinin kullandıkları makamsal güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık ve örgütsel sinizm davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2017 |
FATMA GÜZELGÖRÜR |
Öğretmen ve yönetici görüşlerine göre ilkokul ve ortaokulların öğrenen örgüt özelikleri |
2016 |
ARZU SUNE |
Okul yöneticilerinin örgütsel özdeşleşme düzeyleri ile örgüt kültürü arasındaki ilişki |
2015 |
HATİCE ERMEYDAN |
Anaokulu müdürlerinin etkili liderlik özellikleri ve sahip olma düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi |
2015 |
ALİ DEMİRHAN |
İngilizce öğretmenlerinin öğretimsel liderlik rollerinin değerlendirilmesi |
2015 |
SELVA KARACA AKGÖL |
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin liderliktarzları ile öğretmenlerin tükenmişlikleri arasındakiilişkinin incelenmesi |
2014 |
ZAFER ÖZIŞIK |
Ortaokul ve liselerde görev yapan öğretmenlerin psikolojik şiddete (mobbing) ilişkin görüşleri (Hatay İli örneği) |
2014 |
ALİ RIZA YILMAZ |
Yatılı bölge ortaokullarının işleyişine ilişkin öğrenci görüşleri (Hatay İli örneği) |
2014 |
KAZIM ŞAHİN |
Lise öğretmenlerinin zaman yönetimi hakkındaki görüşleri |
2012 |
SEÇİL YILDIZ |
Okul öncesi eğitim programında yer alan ev ziyaretlerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Nevşehir ili örneği |
2011 |
HAKAN KÜP |
İlköğretim okulu müdürlerinin öğretim liderliği niteliğinin eğitim programlarının başarıyla uygulanmasına etkilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi : Kayseri ili örneği |
2010 |
FİLİZ YALÇIN |
Tarih öğretim alanı olarak müzelerin kullanılmasının toplumsal tarih bilincinin kazandırılmasındaki etkileri |
2010 |
NERİMAN MARTI EMEL |
Özel ve resmi ortaöğretim kurumlarındaki insan kaynakları yönetimi uygulamalarının mukayeseli incelenmesi (Kayseri ili örneği) |
2010 |
SEVGİ ŞENKULAK |
Ortaöğretim kurumlarında çalışan İngilizce öğretmenlerinin sınıf yönetiminde karşılaştıkları istenmeyen öğrenci davranışları ve bu davranışların yarattığı sorunları çözme becerileri (Kayseri ili örneği) |
2010 |
RAHŞAN ONAT |
Genel liselerde yaşanan öğrenci çatışmalarının nedenleri (Kayseri ili örneği) |
2010 |
SEZEN KORKMAZ MORALIOĞLU |
Kamu kurumlarında görev yapan kadın yöneticiler (Kayseri ili örneği ) |
2009 |
SELDA ÖZER |
Eğitim örgütlerinde lider davranış biçimleri ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişki (Nevşehir ili örneği) |
2008 |
ZEHRA ÇİLSAL |
Okul yöneticiliği davranışlarında cinsiyet açısından farklılıklar ve benzerlikler (Kayseri ili örneği) |
2007 |
DİLEK BEŞDOK |
ortaöğretim öğretmenlerinin sınıf yönetiminde karşılaştıkları istenmeyen öğrenci davranışlarını önleyebilme yeterliliklerinin değerlendirilmesi(Kayseri ili örneği) |
2006 |
MURAT ÇÖLOĞLU |
Polis meslek yüksek okulları eğitim programının yeterliğinin değerlendirilmesi (Kayseri, Yozgat, Samsun, Malatya, Aksaray Polis Meslek Yüksek okulları örneği) |
2005 |
AYŞE RENKLİER |
İlköğretim denetmenlerinin ilköğretim okullarında öğrenme-öğretme süreçleri ve yönetim görevleriyle ilgili etkililik düzeyleri (Kayseri ili örneği) |
2004 |
MUSTAFA GÜÇLÜ |
Ortaöğretim kurumlarında disiplin cezası alan öğrencilerin sosyo-ekonomik yönden incelenmesi (Kayseri örneği) |
2003 |
İSMAİL KARAKUŞ |
Farklı kaynaklardan gelen sınıf öğretmenlerinin mesleki yeterlilikleri gerçekleştirme düzeyi (Kayseri örneği) |
2003 |
GÜLAY BEDİR |
Türk milli eğitiminde ilköğretim denetim sisteminin işleyişi ve denetmen yetiştirme programlarının etkililiği (Kayseri ili örneği) |
2000 |
SEYHAN EKİNCİ |
Öğrencilerin sınıf atmosferine ilişkin beklenti ve algılarıyla akademik başarıları arasındaki ilişki |